søndag 26. mai 2013

THE SHOES


wearing badass aquazzura lace up sandals 


Jeg har lenge lett etter de perfekte lace up sandalene, samtidig som jeg etterhvert har lært at å investere i noen av skikkelig kvalitet virkelig lønner seg på sikt. Da Irina (A Portable Package) tipset meg om disse  fra aquazzura falt jeg pladask. Jeg fikk prøve hennes som er i rosa/rød pyton, slik at jeg vet akkurat hvilken størrelse jeg skal ha når hun kjøper de til meg i London i juni. Har ikke bestemt mg om jeg skal ha de i gul eller sort enda, men for øyeblikket heller jeg mot de gule. Oh, de vanskelige valgene vi må stå opp mot i livet.. ;-) 



I've been looking for the perfect lace up sandals for quite some time, and simultaneously When Irina (A Portable Package) told me about these from aquazurra I have been head over heels ever since. I got to try hers, which are in the red/pink python color, so that I know exactly the size I'm getting when she buys them for me in London in june. Can't really decide to go for either black or yellow, but currently dreaming about yellow. One of those difficult choices in life.. ;-)


1 kommentar: