torsdag 23. mai 2013

IN MY MAILBOX



Nei, jeg snakker ikke om blåbærene, de kjøpte jeg på rema 1000, heeh.. Dog, det må sies de var utroolig gode!! Blåbær minner meg om sommer, and speaking of -  jeg fikk nettopp siste utgave av ELLE i posten. Skikkelig hverdagsluksus! Jeg pleier jo å ende opp med å kjøpe både ELLE, Costume, Stylemag og Vogue (wow, der var det plutselig noen hundrelapper..) hver mnd anyway, så hvorfor ikke bli abonnent og få en suuper velkomstgave i tillegg til en super rabatt? Jeg er så smart, altså. Håper gaven kommer snart.. Og det gjelder sommeren også! :) 


-

No, I'm not talking about the blueberries. Bought those, hehe. Though, I must say they were very good! Bluberries remind me of summer, and speaking of.. Just got the latest issue of ELLE in my mailbox. Such an everyday luxury! I usually end up with ELLE, Costume, Stylemag and Vogue (yikes!!), so why not get an awesome welcoming present as well as a major discount? God I'm so smart. Hope it arrives soon, and that counts for summer, too! :) 





2 kommentarer:

  1. Elsker blåbær & Elle, men kjøper alltid svenske Elle, da jeg syntes magasinet er bedre enn det norske <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow, det må jeg sjekke ut! :))

      Slett