mandag 27. mai 2013

27.05.13





Wearing striped top and leather skirt from Filippa K, Ray Ban sunnies and lace up sandals from Aquazzura


Ord kan ikke beskrive hvor deilig det føles å få litt sol på beina etter en lang og guffen vinter og vår. Smoothie, sol, park... En perfekt start på den nye uken. Senere i dag drar jeg til Oslo for å besøke en av mine beste venninner, og sammen skal vi på Beyoncékonsert i morgen!!! Fy flate jeg gleder meg. Ønsker alle 'single ladies' en fantastisk mandag ;-)


-


Words can not describe how nice it feels to get some sunshine on my legs after a long and cold winter and spring. Smoothie, sun, walking around in the park... A perfect start on the new week. Now I'm off to Oslo to visit a dear friend of mine and to attend the Beyoncé concert on tuesday. Oh boy I'm looking forward to that!!!! I wish especially the single ladies a wonderful monday ;-) 


10 kommentarer:

  1. Nydelig kjære! Takk for laurdag <3

    SvarSlett
  2. Utrolig fint antrekk!

    Hvordan lagde du den headeren din til bloggen? Jeg har nettopp laget en blogg, men får ikke til å lage eget design.. Haha!

    Kos deg på konsert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusentakk! :) Det var easy, peasy! Du bare skriver inn headeren i word med den skriften og størrelsen du vil ha, og så tar du en sqreenshot og setter det inn som et bilde :)

      Slett