mandag 6. mai 2013

06.05.13

 





Wearing white tee, leather skirt and tights from Filippa K, BLK DNM shopper, Marc By Marc Jacobs clutch and New Balance sneakers.


Søndag morgen våknet jeg opp hos Ingvild etter en fantastisk gøy jentekveld og tur på byen! Vi sto opp og jeg laget amerikanske pannekaker til frokost mens hun pakket kofferten til chartertur til Tyrkia. Jeg, derimot, vendte snuten hjem mot Sunnmøre og rett i konfirmasjon. Jeg hadde ikke tid til å ta på meg bunaden, så det ble noe provisorisk - det nye favorittskjørtet mitt fra Filippa K (dog jeg hadde seriøst dødsangst for å få bløtkake på det), white tee og noen New Balance sneakers som var god å ha på reisen. Nå skal jeg bare kose meg og slappe av, spise og trene og lade batteriene til siste innspurt på skolen før ferien. Digg! 



-

 
Sunday morning I woke up with Ingvild next to me after an amazing girlsnight out on the town! We got up and I made us an american pancake breakfast while she pakked her bags for Turkey. I, on the other hand, went home to Sunnmøre and straight to my cusins konfimasjon (some kind of a bar mitzwa). I wore my new and favorite leather skirt from Filippa K, a white tee and New Balance sneakers that mostly were practical. Now I'm just gonna relax, eat work out and recharge the batteries for the last effort at school before summer. Feels nice! 






7 kommentarer: