onsdag 24. april 2013

WEDNESDAY DETAILS




Noen detaljer fra dagens antrekk. Jeg skal på et foredrag om norsk mote og up&coming norske designere på Kvarteret nå, etterfulgt av noe opplegg på Café Opera senere. Skulle gjerne postet et bilde av hele antrekket (og mine nye boyfriend jeans), men akkurat nå må jeg bare stresse avgårde. Skal møte Irina der borte, håper hun holder av et sete til meg!! 

-


Some details from todays outfit. I'm in a bit of a hurry, you see - I'm going to a meeting at Kvarteret about norwegian fashion and up&coming norwegian designers, and later I think it was something at Café Opera. Should probably have posted a pic of the entire outfit (and my boyfriend jeans), but now I reeeally have to run. I'm meeting Irina over there, so hope she saves me a seat!! 

3 kommentarer:

  1. Åh, kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Elsker skoene! Vet du om de selges fortsatt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fra forrige sesong, og de er helt utsolgt dessverre! :( MEN vi har noen superfine (egentlig så er de finere enn mine) fra høstkolleksjonen i butikk nå, de er 2die4 :) klem!

      Slett