onsdag 17. april 2013

FILIPPA K NEWS



Wearing chunky zip knit cardi, stripe mini dress, mini leather bag and esther sandal.


Dette er ett av bildene som ligger under SS13 nyheter for dame på Filippa K Bergen sin facebook-side, som jeg anbefaler alle å like! Her poster vi en del nyheter og ting vi får inn i butikk. Vi har utrolig mye lekkert til både dame og herre nå. Farlig mye fint.. Dere skjønner hvor lønnen min blir av, for å si det sånn! haha ;)


-


This is a photo from the latest post at the Filippa K Bergen Facebook-page, news from women's SS13. We have a lot of beautiful pieces in stock right now :) 

4 kommentarer:

  1. Love it!
    Jeg ser du studerer medisin i Bergen - hva tenker du å spesialisere deg som etter fullført turnus? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det gjør jeg! Jeg vet ikke helt enda, nå har jeg først bare planer om å komme meg gjennom studiet, så får vi se hva fremtiden bringer :))

      Slett