tirsdag 16. april 2013

DESIGN LETTERS




Jeg fant endelig denne finingen her i det som jeg tipper må være den eneste butikken i Bergen som har den igjen i K. Den heter kamelone og ligger i skostredet, en utrolig hyggelig butikk som har såå mye fint. Det var der jeg fant en av mine favorittkopper fra pantone når de var utsolgt overalt ellers!  



I finally found this in what I guess must be the last shop in Bergen where they have the K letter in stock. It's kalled kamelone and is in Skostredet, a very sweet little shop that's got a lot of pretty and cool things. That's where I found one of my favorite coffee mugs from pantone when they were sold out everywhere! 





7 kommentarer:

  1. Å ja, disse er så stilrene og fine! Perfekt størrelse til en cappuccino også ;)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også ha! Skikkelig fin!

    SvarSlett
  3. Så enkelt og stilrent :) Bare dumt at "I" er en passe kjedelig bokstav..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja , jeg liker de skikkelig godt! :) Nei, "I" er jo veldig fin på koppen, den og!? :)

      Slett
    2. Kan jo hende den e stilig, ja :)

      Slett