søndag 21. april 2013

BOYFRIEND JEANS




Da har jeg kjøpt mine første boyfriend jeans. Eller, hvis du ser bort ifra "saggebuksene" på ungdomsskolen, men de teller vel strengt talt ikke. Disse fant jeg på bikbok (der er jo prisene tross alt innen rimelighetens grenser), men jeg må innrømme at jeg ikke følte meg spesielt cool&chic når jeg fikk de på meg for første gang. Jeg sverger jo vanligvis til skinny jeans, og dette må jeg si var en uvant look! Buuut, they are really growing on me! Jeg synes jo the boyfriend fit er utrolig kul på (nesten) alle andre, så hvorfor skal de ikke se bra ut på meg? I guess we'll see..... 

-


Bought my first boyfriend jeans - check! Or, if you don't count in those baggy jeans I wore in high school. But they were hideous (and really they don't count). These I found at bikbok (there the prices are somewhat reasonable), and I had to admit I didn't feel very cool&chic when I put them on. I'm actually a true skinny jeans girl, and this was an rather unfamiliar look to me. But, they are really growing on me. I think the boyfriend fit is awfully cool on everybody (almost everybody) else, so why would they not look good on me? I guess we'll see..... 

2 kommentarer:

  1. Uhh, så kult! Gleder meg til å se hvilken modell du har:)

    SvarSlett
  2. Få se den på da! :)

    SvarSlett