søndag 14. april 2013

ALEXANDER WANG








Jeg kan ikke forklare det med noe annet enn kjærlighet ved første blikk. Siden jeg har jobbet veldig mye i det siste synes jeg at jeg fortjente å ta med meg denne hjem. Siden true love lasts a lifetime så vet jeg at det kommer til å bli verdt hver en krone. Elsker nude fargen på skinnet, remen og gulldetaljene. Med andre ord, perfeksjon fra Alexander Wang.


-


It was love at first sight, and since I've been working a lot lately I thought I deserved to bring this one home. This I can wear with everything and anything. And we all know that true love lasts a lifetime, so I know it will be worth every penny. Love the nude leather and gold details. The strap makes it very practical, too.  in other words, perfection by Alexander Wang.

6 kommentarer:

  1. WOW!!! Veldig fin i den nude fargen! <3

    SvarSlett
  2. Perfection. I am coveting so many Wang pieces at the moment! Following :) xA

    SvarSlett
  3. Heldige du, den var dødsfin!

    SvarSlett
  4. Ohlala! ;-) lekker sak!
    M.

    SvarSlett
  5. Den var virkelig perfekt ja! Vips, så var den på vår ønskeliste ;)

    SvarSlett