søndag 7. april 2013

06.04.13



Wearing peplum top, cigarette skirt and platform shoes from h&m trend.



I helgen feiret min mor 50 år, så da var det selvfølgelig festivitas lørdagen. Jeg fikk i ansvar å sprette champagnen, og streng beskjed om å ta det utendørs (da jeg ifølge min mor har null kontroll over hvor korken spretter). Jeg ser i ettertid at festantrekket mitt er h&m fra topp til tå. Goodtimes! 

-


My mum celebrated her fiftieth anniversary this weekend. I was handed the delicate task to open the champagne, and was strictly ordered to take the business outside (since according to my mother I have no control of the thing). I see that my outfit for the big occasion is h&m from head to toes. Goodtimes! 

5 kommentarer:

  1. Så søt du er! Digger skjørtet :)

    SvarSlett
  2. Flott du er! Er dette eit igjenfunne-langt-bak-i-skapet-antrekk, eller er det noko ein kan finne på markede om ein tek seg turen til hm i morgon? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er kjøpt på h&m i nær fortid, så jeg tror helt sikkert at det går an å få tak i! :) Du får løpe til nærmeste ;-)

      Slett