tirsdag 19. mars 2013

PARTY ESSENTIALS



Noen ting synes jeg er et must når man skal på fest! I kveld feirer vi en av mine beste venninner sin fødselsdag, og da er det klart at man må pynte seg ordentlig! For tiden er jeg veldig glad i dette kraftige kjedet fra h&m trend, det passer til omtrent alt! Den røde leppestiften fra Chanel er fast inventar i clutchen, og festsminken blir ikke komplett uten en av mine absolutt favorittøyenskygger som er fra Guerlain. Med partymascaren fra HR og neglelakk fra O.P.I føler jeg meg klar til fest! Og for ikke å glemme sprudlevannet, selvfølgelig ;) Ha en strålende tirsdag! 


-


Some beauty products are a must when going to a party. Tonight we are celebrating one of my best friend's birthday. Right now I'm really loving this chunky chain from h&m trend, it goes to pretty much everything! Lipstick from Chanel is always in my clutch, and with my absolute favorite eyeshadow from guerlain, party mascara from HR and nail polish from O.P.I I'm definitely ready for tonight! And - of course sparkling wine. Have a wonderful tuesday! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar