tirsdag 5. mars 2013

CRAVINGS FOR MARCH


Sandaler fra zara, briller fra Céline, duftlys fra voluspa, veske fra mulberry og ring fra maria black jewelery


Man blir jo utrolig inspirert av å lese moteblader, men akk for en plage å bli eksponert for alle disse vakre tingene!! Dette er blant mine største cravings akkurat nå. Mulberry-vesken er jo grei, det kommer jo ikke til å skje på en million år (om ikke jeg vinner i lotto, og ja jeg har faktisk levert inn kupong). Men seeeee så fin den er! Den heter willow og er limited edition. Jeg trenger forsåvidt nye lesebriller, så disse fra céline må jeg seriøst vurdere. Så kan jeg se smart/chic ut mens jeg leser. Win-win, spør du meg! 

-


You get awfully inspired reading all those fashion magazines, but oh all the pretty things they make you want to buy! These things are among my most serious cravings right now. Okay, the mulberry isn't going to happen in a million years, but maybe if i win the lottery (and yes I did get a ticket). But isn't it gorgeous? It's called willow and it's l.e. I do actually need a new pair of reading glasses, so these ones from céline I have to seriously consider. Then I can look really smart and chic at the same time when I'm reading. Win-win!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar