tirsdag 5. februar 2013

WANTS FOR SPRING



Watch / Michael Kors Wallet / Marc by Marc Jacobs Spine ring / Bjørg Jacket / Barbour Candle / Voluspa Sunnies / Ray Ban Nailpolish / Chanel Shoes / New Balance Skinny jeans / Acne 



Dette vil jeg ha mest av alt i hele verden akkurat nå!! Disse godsakerne hadde vert perfekte add-ons til vårgarderoben min. Noen ting mer praktisk enn andre, men det er jo liksom ikke det som er poenget! Tror jeg må klippe mastercardet mitt i to før dette går riktig ille.. ;) 

-

Serious cravings! This is what i want more than anything right now. These goodies would have been perfect add-ons to my spring wardrobe. Some items more practical and easier to use than others, but thats really not the point here. Think I need to cut my mastercard in two before things get really ugly.. ;) 

4 kommentarer:

  1. Å så mye fint! Psst: synes jeg så at de grå sneakersene var tilbake i butikken da jeg ruslet forbi Pepper i går ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Wii!! Det må jeg sjekke ut! Takk for tipset, Ingvild :)

      Slett