mandag 25. februar 2013

LATELY



Enda en ny uke! I det siste har det vert mye god mat (hehe, jeg skjønner at jeg etterhvert fremstår som tidenes matmons på instagram), god lesing, hard trening, organisering på høyt nivå, en liten svipptur til Oslo, innflytningsfest til Renate med fantastiske cupcakes og sist men ikke minst... jeg har kjøpt billetter til (the one and only) BEYONCÉ-konsert i mai!!! HerreGUD jeg gleder meg. 
-


Another week! Lately I've been eating a lot of great food (I can see that I appear as a fatso on instagram), done a lot of good reading, been exercising hard, been on a mini-trip to Oslo, tasted some yummie-delicious cupcakes and last but not least.. gotten tickets for the Beyoncé-concert in Oslo in may!!!! OMG it's going to be awesome. 

2 kommentarer:

  1. Hei! Hvor har du kjøpt pantone-koppen din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har jeg kjøpt på kamelone, en butikk som ligger rett ved politistasjonen i sentrum :)

      Slett